La tomba misteriosa






de Jordi Sierra i Fabra
i amb il·lustracions de Josep Rodés

                                                                            
En Rosend és de vacances a Egipte amb el seu pare, un arqueòleg.
Al campament, es fa amic de l'Aliya, 
la filla del capataç del seu pare.
Un dia, els pares no tornen al campament.
Es deu haver venjat la mòmia?
Si els volen trobar amb vida hauran de resoldre 
uns quants enigmes.
El temps corre en contra seva...
Llegeix aquesta història de misteri i vine a participar!

                             Data dels JOVES LECTORS: 5 d'abril de 2014

           

Resultats del pot de la veritat:  
   13 M'ha agradat molt
   1 M'ha agradat una mica
   0 No m'ha agradat   






                             2a edició celebrada el 20 de novembre de 2018



Resultats del pot de la veritat:   
   13 M'ha agradat molt
   0 M'ha agradat una mica
   0 No m'ha agradat






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada