L'arca de la Noèlia

                                                           


de Txabi Arnal
i amb il·lustracions de Julio Antonio Blasco

El tigre s'ha cruspit la senyora Adela Ruiz, de professió dentista. 
Les zebres es volen esborrar les ratlles de la pell. 
La petita gasela pateix d'insomni. 
El lleó està gelós d'en Tarzan. 
L'os està furiós, i el goril·la està ben enfurismat. 
A l'estruç blau li han robat un ou. La senyora Girafa es mareja... 
I jo... jo no goso sortir de casa. 
Ves a saber què em podria passar! 
I és que totes aquestes animalades s'esdevenen als carrers de la meva ciutat

Data: 14 de maig de 2019 a les 17.30h



Resultat del Pot de la Veritat 
dels participants al Club d Lectura:

10 M'ha agradat molt
  0 M'ha agradat una mica
  1 No m'ha agradat






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada